Fancy Fair
Fancy Fair en BVR
De Fancy Fair en de BVR ‘ha de lappen gear smiten’ en gaan verder met één hal en één commissie. Hierbij is de keuze gevallen op de hal van de BVR, Touwslagersstraat 24, Sneek. De hal ‘de Oerslach’ op de Wattsraat 15 is gesloten; inbreng daar is dus niet meer mogelijk.
In maart en in oktober wordt ieder jaar in een grote rommelmarkt georganiseerd. Nu gaan BVR en Fancy Fair dat als één commissie organiseren. Zij en vele vrijwilligers steken de handen flink uit de mouwen. Alle opgeslagen goederen in de opslagloods worden in die weken naar de verkoopruimte getransporteerd en daar uitgestald. De verkoopdagen worden gehouden op vrijdag van 13.00 – 19.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 14.30 uur.
Inbreng goederen
Inbreng van goederen is weer mogelijk op maandagavond van 19.00 uur tot 20.00 uur in de BVR & Fancy Fair hal, Touwslagersstraat 24, Sneek.
Vrijwilligers staan paraat om de ingebrachte bruikbare, dus goed verkoopbare (tweedehands) goederen in ontvangst te nemen. Meubels, kleding, boeken, elektrische apparatuur, ijzerwaren, antiek enzovoort worden hier tot de eerstkomende rommelmarkt ingezameld. Indien men niet over eigen vervoer beschikt, kunnen volumineuze goederen worden opgehaald.
Opbrengst en giften
De opbrengst wordt in onderling overleg besteed aan diverse goede doelen en aan de kosten voor onderhoud van de Martinikerk en het orgel.
Leden vanuit de Fancy Fair Commissie
Voorzitter:
- Pieter Groenhof, Eekmolen 39, 8608 WP Sneek tel: 424833; mail: groenhofp@planet.nl
Penningmeester:
Secretaris/notuliste:
- Jelly Dingemans, Erasmusstraat 14, 8561 BW Balk. tel: 06 50898785; mail: jellydingemans@hotmail.com
Leden:
- Jannie de Jong, mail: jamidejong@kpnplanet.nl
- Anne Abma, Tomme 7, 8603 BD Sneek
- Lobbie Peereboom, Liaukemastraat 6 tel. 413432 mail: l.j.peereboom@home.nl
- Gerrit Ouderkerken
- Jan Dingemans
- Douwe Hiemstra
- Jannie Heeringa